Merko premeeris oma parimat koostööpartnerit uhiuue Toyota Hiluxiga
Merko Ehituse poolt Eestis, Lätis ja Leedus korraldatud koostööpartnerite tunnustamise kampaanias osales Eestis 180 ettevõtet. Peaauhinna, uhiuue Toyota Hiluxi kaheaastase kasutusõiguse, võitis hoonesiseste tehnosüsteemide ehitustööde ettevõte AS SA.MET. Ettevõte valiti aasta jooksul Merko projektimeeskondade poolt parimaks koostööpartneriks Noblessneri kvartali, Tartu mnt 52 elamukvartali ja Tapa kasarmute objektil.
„Iga objekt valmib tänu me oma professionaalsele meeskonnale ning heale koostööle tellijate ja koostööpartneritega. Täname kõiki oma tarnijaid ja koostööpartnereid, kes annavad igapäevaselt suure panuse Merko objektide kvaliteetsesse valmimisesse, olles meile ausad ja usaldusväärsed partnerid. Peaauhinna pälvinud SA.METiga oleme teinud koostööd ligikaudu 15 aastat ning seda KUMU, Hilton Tallinn Park Hotelli, Tondiraba Jäähalli, Hotell Tallink ja Tallink SPA ning erinevate büroohoonete ja korterelamute objektidel,“ ütles AS Merko Ehitus Eesti juhatuse liige Jaan Mäe.
„Merko poolt välja antud parima koostööpartneri auhind on meile väga suureks tunnustuseks, oleme selle eest südamest tänulikud, seda enam, et konkurents oli väga tugev,“ ütles AS SA.MET projektijuht Raivo Lipping, kes on ettevõtte peamine kontaktisik ka Merko tänastel objektidel. „Toyota Hiluxi kasutusõigus on me ehitusettevõttele igati tänuväärne kingitus, selle praktilised omadused ja lisavarustuse võimalused sobivad ideaalselt meie igapäevatööga,“ lisas Lipping.
„Õnnitleme kõiki väljavalituid ettevõtteid tunnustuse puhul ja auhinnavõitjat, keda soosis loosiõnn. Toyota Hilux on enam kui suurepärane valik, mis on töötegijat toetanud nüüd juba üle poole sajandi. Olles ülekaalukalt eelistatuim pikap nii globaalselt kui ka Baltimaades, oleme kindlad, et Hilux teenindab auhinnavõitjat vääriliselt,” ütles Toyota Baltic AS turunduse divisjoni juht Marek Maide.
2017. aastal valis iga Merko ehitusobjekti projektimeeskond Eestis, Lätis ja Leedus kvartali parimad koostööpartnerid. Eestis registreerus kampaanias osalema 180 ettevõtet, kellest 66 valiti objektimeeskondade poolt kvartali parimateks. Valiku kriteeriumiteks olid töödega ajagraafikus püsimine, professionaalsus ja koostöövalmidus, tööde teostamise kvaliteet, protseduuride täitmise korrektsus, riiklike ja kohalike maksude võlgnevuste puudumine, tegutsemine hea ehitustava ning kehtivate seaduste ja regulatsioonide järgi, ehitusplatsil nõuetele vastavate ja korrektsete märgistatud tööriiete kandmine.