Merko premeerib oma parimaid koostööpartnereid uhiuue Toyotaga
Merko Ehitus käivitas kampaania, mille eesmärk on tunnustada koostööpartnereid ja väärtustada nende töö kvaliteeti. Koostöös Toyotaga korraldatava kampaania raames premeeritakse Eesti, Läti ja Leedu parimat koostööpartnerit uhiuue Toyota PROACE’i või Hiluxi kaheaastase kasutusõigusega. Tänaseks on kampaanias osalema registreerunud Eestis üle 120 koostööpartneri. Objektimeeskondade poolt esimese kvartali parimateks koostööpartneriteks valitud ettevõtted on näha kodulehel http://merko.ee/tegija/.
Koostööpartnerite tunnustamise kampaania sai avalöögi jaapanipärase üritusega. Selle raames tähistasid Merko ja Toyota ka oma sõpruse 25. sünnipäeva ning Merko sai kätte oma tuhandenda Toyota, olles sellega Toyota üks suurimaid kliente. Merko kontserni töötajad kasutavad Toyota ametiautosid nii Eestis, Lätis kui Leedus. Fotodel: AS Merko Ehitus Eesti juhatuse esimees Keit Paal, Merko pikaaegne juht ja tänane AS Merko Ehitus nõukogu esimees Toomas Annus, Toyota Baltic AS juhatuse liige Osvaldo Valentini ning AS Merko Ehitus Eesti finantsvaldkonna juhi asetäitja Aire Ojandu, kes sai ametiautoks Merko tuhandenda Toyota.
„Projektide edu aluseks on meie professionaalne meeskond ja pikaajaline kogemus ning hea koostöö tellijate ja koostööpartneritega. Tänavu soovime veelgi enam tunnustada oma sadu koostööpartnereid, kelle töö kvaliteet, tähtaegadest kinnipidamine, korrektsus ja professionaalsed töötajad on objektide valmimisel suure kaaluga,“ ütles AS Merko Ehitus Eesti juhatuse esimees Keit Paal. „Lisaks on kampaania eesmärk juhtida tähelepanu ausale ärile – kinnitame, et oleme ise aus maksumaksja ning kõik meie töötajad on ametlikult registreeritud. Töötame iga päev veelgi ausama ja turvalisema ehitusturu ja töökeskkonna nimel ja ootame, et sellesse panustaksid ka kõik meie koostööpartnerid.“
„Korraldame tunnustamise kampaania koostöös Toyotaga, kelle aastatepikkuse kliendina saame kinnitada, et kahe brändi väärtused on sarnased – seame mõlemad esiplaanile kvaliteedi, kestvuse ja hea teeninduse. Meie töötajad on Toyotadega sõitnud aastakümneid ja saime kätte oma tuhandenda auto. Usume, et Toyota on usaldusväärne autobränd ka paljude meie koostööpartnerite seas. Seega on uhiuue Toyota Hilux või PROACE aasta tegijale igati sobiv ja väärt preemia,“ lisas Keit Paal.
Toyota Baltic ASi juhatuse liige Osvaldo Valentini lisas: „Tugevad ja vastupidavad partnerlussuhted rajatakse alati pinnasele, kus jagatakse ühiseid väärtusi ja asjatundlikkuse põhimõtteid ning järgitakse kõrgeid standardeid. Toyota autod on alati ehitatud kõrgete standardite järgi, lisaks iseloomustab Toyotat soov pidevalt parendada oma tooteid ja teenuseid – püüd üha paremini teha on meie jaoks pidev teekond. Oleme Merkole tänulikud mitme aastakümne pikkuse koostöö eest. Merko kampaania, mis väärtustab koostööpartnereid ja mille peaauhinnaks on Toyota mudelid, on meie jaoks märk sügavast usaldusest. Toyotale on suur au toetada õnnelikke võitjaid nende igapäevatöös, nii nagu oleme toetanud Merkot tema teekonnal Baltimaade üheks juhtivaks ehitusettevõtteks.“
2017. aastal valib iga Merko ehitusobjekti projektimeeskond Eestis, Lätis ja Leedus välja kvartali parimad koostööpartnerid. Aasta lõpus toimuvatel kampaania lõpuüritustel selguvad peaauhinna võitjad, kes saavad endale preemiaks valida kas uue Toyota PROACE’i või Hiluxi kaheaastase kasutusõiguse. Koostööpartnerid saavad tutvuda kampaania tingimustega ja registreeruda kodulehel http://merko.ee/tegija/, kus avaldatakse ka kvartali parimateks valitud koostööpartnerite nimed.