Merko on tehnikatudengite silmis atraktiivseim tööandjana
Tööandja brändingu agentuur Instar viis läbi iga-aastase töö-ootuste ja tööandja maine uuringu, mille raames hindas 9000 kõrg- ja kutsekoolide tudengit ning töökogemusega inimest kokku 242 Eesti organisatsiooni atraktiivsust.
Merko saavutas tehnikatudengite eelistuste põhjal koostatavas valdkondlikus edetabelis esikoha. Meile järgnesid Nordecon, Eesti Energia, Cleveron ja ABB. Kõigi valdkondade tudengite arvamusi kokku võtvas edetabelis olime kõige kõrgemalt hinnatud ehitus- ja kinnisvaravaldkonna tööandjana, pälvides koondtabelis 39. koha.
Oleme väga uhked ja täname kõiki, kes on aidanud meil oma igapäevatööd tehes, tudengitele praktika või lõputöö juhendajaks olemise, loengute või muude ehituse valdkonna järelkasvu innustavate tegevuste läbi selle väärt tunnustuse teenida.
Tööandja brändingu agentuur Instar on üle-euroopalise tööandja brändinguga tegelevate agentuuride liidu EAEBA liige ning on Eesti inimeste tööalaseid eelistusi kaardistanud alates 2010. aastast. Merko on kõigil uuringuaastatel ehitusettevõtete seas tööandjana hästi välja paistnud. Alates 2017. aastast koostatavas tehnikatudengite eelistuste edetabelis oleme püsinud tööandjate esiviisikus ja nüüdseks kolmel korral pälvinud Eesti atraktiivseima ehitusettevõtte tunnustuse.
Instari iga-aastase uuringu käigus hindavad vastajad oma ootusi tööandjatele, infole ja infokanalitele. Lisaks hinnatakse Eesti suuremate ja olulisemate tööandjate atraktiivsust töökohana.